سامانه فروشگاهی امن‌پرداز

سامانه فروشگاهی ما تحت عنوان سامانه امن‌پرداز، یک کاربری ساده و کارآمد جهت صدور و ارسال صورتحساب الکترونیک در اختیار شما قرار میدهد.

به موجب قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مؤدیان، مؤدیان مشمول این قانون علاوه بر عضویت در سامانه مودیان موظفند برای فروش کلیه کالا و خدمات خود صورتحساب الکترونیکی صادر کنند و اطلاعات این صورتحسابها را در مقاطع زمانی معین برای سازمان امور مالیاتی کشور ارسال کنند. صورتحساب الکترونیکی صورتحسابی است دارای شماره منحصر به فرد مالیاتی که مشخصات و اقلام اطلاعاتی آن متناسب با نوع کسب و کار توسط سازمان تعیین و اعلام می شود. عملیات ثبت فروش و صدور این صورتحسابهای الکترونیکی توسط ابزاری تحت عنوان پایانه های فروشگاهی انجام می شود. 

پایانه فروشگاهی شامل هر گونه نرم افزار و سخت افزار اعم از رایانه، دستگاه کارتخوان بانکی، درگاه پرداخت الکترونیکی، گوشی هوشمند یا هر ابزار دیگری است که امکان اتصال به شبکه های الکترونیکی پرداخت رسمی کشور و سامانه مؤدیان را داشته و از قابلیت صدور صورتحساب الکترونیکی منطبق با استانداردهای سازمان امور مالیاتی برخوردار باشد. لذا مؤدیان می توانند با توجه به ظرفیت ها و نوع کسب و کار خود نسبت به انتخاب و تأمین هر یک از انواع پایانه های فروشگاهی اقدام کنند. 

پایانه فروشگاهی ما تحت عنوان پورتال امن‌پرداز، یک کاربری ساده و کارآمد جهت صدور و ارسال صورتحساب الکترونیک در اختیار شما قرار میدهد.

گزارشگیری و تحلیل داده ها از دیگر امکانات ویژه پورتال امن‌‌پرداز است.